Corona

Management


Geachte relatie,

Naar aanleiding van de verscherpte kabinetsadviezen t.a.v. het coronavirus, kiezen wij er als ²M-solutions voor om zoveel mogelijk bij te dragen en alle maatregelen te nemen die kunnen helpen. Dit houdt in dat wij met ingang van vandaag de volgende maatregelen hebben doorgevoerd en hopen hierbij op uw begrip:

  • Bezoeken op onze locatie in Elst worden in principe tot nader order niet meer ingepland.
  • Waar mogelijk komen wij voorlopig niet op uw locatie.
  • Geplande en reguliere werkzaamheden worden zo veel als mogelijk op afstand voor u uitgevoerd.
  • Dringende verstoringen worden door ons team telkens als eerste opgepakt. Waar mogelijk worden verzoeken en verstoringen ingepland zo veel als mogelijk doorgevoerd; maar kan niet in alle gevallen worden gegarandeerd.
  • Relaties met medewerkers binnen de cruciale beroepsgroepen krijgen primair voorrang bij het oplossen van storingen en het blijvend functioneren van de producten en diensten.
  • De meldingen die via onze softwaresystemen worden aangelegd worden niet altijd direct verzonden. Uitsluitend de meldingen met de status STORING worden direct verzonden naar onze systemen. De verzoeken en tips zullen enkele keren per week worden gesynchroniseerd en waar mogelijk afgehandeld.
  • De kwaliteit van onze dienstverlening blijft zoals u gewend bent; hierop doen wij geen concessies.

U begrijpt dat in deze hectische tijd we er alles aan doen de impact voor uw organisatie zo klein mogelijk te houden door deze aangepaste werkwijze en streven er naar onze dienstverlening zo volledig mogelijk te behouden.

Alhoewel we op dit moment prima in staat zijn alle vragen en verzoeken binnen redelijke termijn af te handelen kan het soms zijn dat we telefonisch minder goed bereikbaar zijn. Ook kunnen we niet altijd direct de juiste hulp bieden, of door te schakelen met uw vaste gesprekspartner. We nemen in deze gevallen graag later contact op om de vraag te honoreren.

U kunt natuurlijk altijd alvast mailen naar onze helpdesk: helpdesk@2m-solutions.nl waar een duidelijke aanwijzing van uw vraag, verzoek of storing ons helpt bij het inschatten van de gevolgen. De mail zal telkens zo spoedig mogelijk worden afgehandeld.

Wij verzoeken wij u dringend zo veel als mogelijk de normale werkwijze te hanteren en waar mogelijk via het softwaresysteem de communicatie te blijven afhandelen. Heeft uw organisatie behoefte aan verdergaande afspraken, neem dan contact met ons op.

Eventueel kunt de volgende pagina invullen en verzenden:

https://2m-solutions.nl/ik-heb-dringend-hulp-nodig.html 

Hopend op uw begrip en met vriendelijke groet,

Martijn R. Lentjes